Hiç sorma ya

araba piyasasından sonra özellikle çok yaygınlaştı..
Örnek olarak iphone 11 64gb 21 22k sıfırı bakıyorsun 3 5 aay garantisi kalmış 20k istiyor.. Düzünelerce örnekleri var böyle
Amaç ürün satmak değil zaten, olta atıyorlar belki sazan düşer diye. Böyle deyince de zorlarına gidiyor.