Merhaba arkadaşlar, bu soru kafamı kurcalayıp duruyor. Belki de öldükten sonra başka bir yaşam olmayacak herkes yok olup gidecek. Kopkoyu simsiyah sonsuz bir boşlukta hiç dünyaya gelmemiş gibi olacağız. Toprağa karışıp gideceğiz. Ama bu vücuda nasıl girdik orası da bir soru işareti. Yaratıcı var evet ama bundan sonraki yaşamın garantisi yok.
Kardeşim sen nu vücuda girmedin bu vücut sensin bju vücut olmayınca sende olmayacaksın nasıl ki bundan 100 yıl önce yoktuysan 100 yıl sonra da aynı olacak