bildiğim kadarı ile o öyle hemen almanyaya görütmek o kadar kolay değil.yanlışda biliyor olabilirim ama bir ara böyle birşeyler okuduğumu hatırlıyorum
almanya önce almanyada işçi ara bul çalıştır der.eğer aradığı niteliklere sahip birini bulamazsan ab ülkelerinden bul der,eğer yine bulamazsan 3. ülkelerden getir der.
almanyaya getirilicek kişinin almanyada bulunamayan biri olması lazım ki türkiyeden götürsünler. o yüzden o gitme işi o kadar da kolay değil bildiğimm kadarı ile.