Başlığa göre yanıt vereyim: "Belki de" 'si fazla.
Mesele "Olmak ya da olmamak"
Anın tadını çıkar. Çünkü sonunda kokma diye 2 metrelik toprağa gömülüyorsun, kalıyorsun omurgasızlarla baş başa.