Ben yaratıcıya inanıyorum. Ama İslamdaki gibi değil.
Birkaç tweet bırakayım.
Yaratıcıya inanmak zaten dinlere inanmaktan farklı değil.
Bir yaratıcının akılla irade ile bilgi ve güç ile tasarlayarak evreni yarattığına inanmak tüm dinlerin ortak noktasıdır.
Evrendeki tüm enerji ve kütlenin bir kaynağı olmalı burası kesin.
Ama bu kaynağın akıllı, iradeli, kasıtlı bir güç ile evreni yarattığını iddia etmek akıllı tasarım fikrini ortaya atanların yoluna çıkıyor.
O zaman kasten yaratmanın arkasında bir amaç olduğu sonucu çıkıyor sonra da birileri tanrının amacını kendine söylediğini iddia edip dinleri tarikatları kuruyor.