cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyanın 1/4 ü Göçmen. Bunun da büyük bir kısmı Türk. Dil konusunda sıkıntı çekmezsiniz diye düşünüyorum.
Türk restoranı olacağı için bende öyle düşünüyorum hocam. Dilimi geliştirene kadar idare edebilirim galiba.