Yakın zamanda bir yerde okudum veya izledim tam hatırlamıyorum şundan bahsediyordu bir hücrenin meydana gelmesi için proteinlerin bir araya gelmesi ihtimali hesaplanamayacak kadar çok bu da gösteriyor ki dedi yaratılış öyle tesadüfen olacak bir ihtimal değil. Ben de hep düşünüyorum uzayı vesaire geçtim insanların bu kadar ileriye gidip diğer canlıların evrilememesi ne Evrim ne tesadüfle ne bilimle açıklanacak bir durum değil. %100 bir yaratıcının olduğuna inanıyorum ama dinler konusunda aklımın alamayacağı çelişkiler var. Bunun sebebi de ya gönderilen din değiştirildi eklemeler yapıldı çıkarılmalar yapıldı ya da din vesaire gönderilmedi. Mesela en büyük çelişkilerden birisi bir tanrı düşünün dünyayı yaratıyor insanları yaratıyor işlerinden birisini ayrıcalık tanıyor. Yahudilere sürekli bunları adam etmeye çalışıyor bunlara peygamber gönderiyor ama diğerlerine bir şey göndermiyor. Göndermiş olsa bile Kur'an'da Yahudilere işte gökten bıldırcın inmesi hazır yemek gelmesi Hz Musa'nın gönderildiği dönemlerde bütün insanlar firavunun zulmu altındaki bütün insanlığı değil de sadece Yahudi toplumunu kurtarmaya çalışması falan enteresan geliyor bana.