Bir ara bilimsel çalışma yapmışlardı biri öldükten 15dk mı 30dk mı sonrasında beyine kan oksijen pompalayarak geri döndürmüşlerdi ilerde daha detaylısını yaparlarsa anlarız öbür taraf var mı yok mu diye. Bana kalırsa simsiyah bir ekran.