Bende bir sene mezuna kalıp çalıştım ama tabi ağustosta falan başlamıştım o kadar üzülmüştüm ki gelen sınava hayvan gibi çalıştım diyebilirim en ilginçi sınavın olacağı gün uyuyamadım sabah 0 uykuyla girdim ama gayet iyi geçti sonuç 21k , umarım sende bu çabayı şimdiden gösterirsin istersen her şey olur.