Evet doğru diyorsunuzda ben çok kötüyüm derslerde cidden hiç çalışamıyorum calissamda hicbisey anlamıyorum LGS de 60 lik dilime girdim her 100 kişiden 60 inci oldum yani 200 üstünden 220 puan aldım hiçbir yeri kazanamadim obp puanında biryeri tutmadı bı şekilde en kotu meslek lisesinden birine girdim ondan sonra kendime deddim ben bu deres işini beceremicem daha kolay ve uğraştırıcı ama para kazandıracak işlere yoneleyim o şekilde çok güzel bir şekilde çalışabilirim dedim ve halen aynı düşüncede yım çünkü benim hiç bir şekilde memur olma isteğim yok ve olma şansım olsa bile torpil ile olur ama torpilde haram olduğu için onu yapamıyorum malesef
Torpil ile memur olmak???? La ne torpili, kpss den belirli bir puan almak lazim. Yoksa sinavsiz, torpille akp bile memur alamiyor.