Arkadaslar cok haklı. 13 yillik devlet memuruyum. Ing ogretmeniyim MEB de. Ordan sabit maaşim var. Hatta acık konusayim. Ocak zammiyla birlikte maasim ek ders odemesi ile aylık yaklasık 43 45 civarı olacak. Memur bayanlar memur erkeklerle evlenir genelde. Maaş x2 etti ki o da 85 90. Ama, ben yillardir haftasonlari dershanelerde calisiyorum. Kendi ceviri burom var. Memur oldugum icin babamin üstüne. Memurluk bir sekilde ek is yapmaya engel degil. Ozelde bazen cok iyi kazanirim ki 1ayda 250 200 ü devirirsin ama bazı aylar 1 asgari ucret zor cikar. Oyle donemlerde garanti maaşin vardir. Ki arabalarimiz, evimiz vs var. Bir sekilde borclansan bile alabiliyosun. Memurluk garantidir. Ama ek iş her zaman yap. 1 gelir bekleme hicbir zaman. Farklı irili ufaklı ek gelirler olsun.
Evet doğru diyorsunuzda ben çok kötüyüm derslerde cidden hiç çalışamıyorum calissamda hicbisey anlamıyorum LGS de 60 lik dilime girdim her 100 kişiden 60 inci oldum yani 200 üstünden 220 puan aldım hiçbir yeri kazanamadim obp puanında biryeri tutmadı bı şekilde en kotu meslek lisesinden birine girdim ondan sonra kendime deddim ben bu deres işini beceremicem daha kolay ve uğraştırıcı ama para kazandıracak işlere yoneleyim o şekilde çok güzel bir şekilde çalışabilirim dedim ve halen aynı düşüncede yım çünkü benim hiç bir şekilde memur olma isteğim yok ve olma şansım olsa bile torpil ile olur ama torpilde haram olduğu için onu yapamıyorum malesef