ioxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satın almıyorum, kendim oluşturuyorum. Hayır, proxy kullanmıyorum. Kendi bilgisayarımda işlem yapıyorum.
Program ekibi sıfır hesapla yüzlerce işlem yapılamayacağını belirtmişti.