Merhaba,
Aşağıdaki uçak modeli çok hoşuma gitti. Arakdaşlar arasında nasıl yapıldığını tartışırken bir türlü bir sonuca bağlayamadık. Kimisi ahşap kesim ile yapılır derken kimisi ise plastik döküm ile yapılır dedi.
Ahşap çok maliyetli olurda plastik döküm için ne yapmak gerekiyor hangi ürünü kullanmamız gerekiyor bu tarz bilgisi olan var mıdır?
Yada daha farklı bir önerisi?