basaransefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır script kullanıyorum kodlamayı ben yapmadım üstadım. Sizden rica etsem bu şifreleme methodunu nasıl devre dışı bırakacağımı söyler misiniz?
Ücretsiz bir scriptse iletin inceleyeyim.