By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üst katta kiracı olunca ne oluyor hocam ?
eksik yazdım orada, detaya girmedim, kiracı profile dikkat etmesi için, lafım meclisten dışarı. çocukları var mı, yürürken ses yapıyorlar mı(bazıları terlik kullanmıyor ve topuklarını vurarak yürüyorlar, düşman başına).