Gokyuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eklediğiniz imajları neden base64 yaparak şifreliyorsunuz?

Büyük boyutlu dosyada şifrelemede uzun olduğu için sonlanmıyor işlem anladığım kadarıyla. Kaynak kod olarak incelerseniz HTML olarak kırmızı hata şeklinde. <img src olarak sorun yaşamazsınız ve daha basittir malumunuz.

Hazır script kullanıyorum kodlamayı ben yapmadım üstadım. Sizden rica etsem bu şifreleme methodunu nasıl devre dışı bırakacağımı söyler misiniz?