Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
17 yaşındayım hayatımda eskiden çok az sosyallestim sonradan konuşmaya başladım ama herkesin yanında konuşmam ve konuşmayı bilmediğim icin çocukları sürekli doverdim misal şu an 17 yaşındayım aileme çok bağlıyım annem en ufacık bı laf etse ağlıyorum yani dayanamıyorum biri ile evlensem annemi ailemi herzaman karımın üstüne koyarım karim sonuçta yabancı biri olucak sizce