Bu zamana kadar böyle bir şey yoktu 3 yıldır şimdimi sorun oldu ?
Hocam ne yazık ki öyle, ülkemize açık olmayan ambargolar uygulanıyor ve çoğu IP sağlayıcı bile mail konusunda ciddi şartlar öne sürüyor ve ister istemez firmalar buna uymak zorunda kalıyor. OdeaWeb kotanızı kaldırdığını söylemiş zaten ben sadece size genel durum hakkında bilgilendirmede bulunmak istedim.