gyro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail hizmetlerinde hele ki günümüz Türkiyesinde kota koymak zorunda kalıyoruz. Boyut olarak kota sorununuz var ise bunun ana sebebi alan sınırlamasıdır. Eğer sorununuz gönderim ise Türkiye'den mail çıkışı konusunda çok ciddi kısıtlamalar ve sorunlar söz konusu. IP Reputasyonlarının korunması açısından bunu yapmak zorundayız ve zorundalar. İnanın her firma size en iyi şekilde size uygun çözümler sunmak ister ancak paylaşımlı sistemlerde bunu sağlamak çok zordur. Kişiye özel yapılandırılan sunucularda bu durum farklı olacaktır.
Bu zamana kadar böyle bir şey yoktu 3 yıldır şimdimi sorun oldu ?