Oaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba öncelikle ilgililere daha sonra konu hakkında bilgisi olanlara.
C panelde normal şartlarda mailde kota yok hepimiz biliyoruz. Kullanmış olduğum odeaweb paket içerisinde sitelerin mail hesaplarına kota koymaktadır böyle bir şey yapılması ne kadar doğru sizlerden bilgi almak istiyorum.
Maalesef her firmanın fiyat politikaları var,
size atanan diski kullanmanız gerekir.