Merhaba öncelikle ilgililere daha sonra konu hakkında bilgisi olanlara.
C panelde normal şartlarda mailde kota yok hepimiz biliyoruz. Kullanmış olduğum odeaweb paket içerisinde sitelerin mail hesaplarına kota koymaktadır böyle bir şey yapılması ne kadar doğru sizlerden bilgi almak istiyorum.