Eklediğiniz imajları neden base64 yaparak şifreliyorsunuz?
Büyük boyutlu dosyada şifrelemede uzun olduğu için sonlanmıyor işlem anladığım kadarıyla. Kaynak kod olarak incelerseniz HTML olarak kırmızı hata şeklinde. <img src olarak sorun yaşamazsınız ve daha basittir malumunuz.