Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konu disi> Tema Muhteşem bişey çok hoşuma gitti </konu disi>
Joomla İstersen burdan indirebilirsin temayı

https://www.r10.net/joomla/47378-joom...ate-lazim.html