English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi koydum ekranı kapladı gıcık aldım kapama tuşu da belli belirsiz. Adsterra konusunda yardımcı olur musunuz ?
PM atarsanız yardımcı olurum tabii ki hocam. Yalnız baştan söyleyeyim adsterra'dan para çekerken komisyon ücretleri biraz fazla.