Konu
Karton bardak üretimi yapıyorum desem ?
07-12-2023, 20:28:14
#6
kaywalker
tabela26 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke hiç bulaşmasaydın. 3 adet makinam var 6 aydır üretim yapmıyorum.
Sebebi nedir hocam ve bu hammade olayını nereden tedarik ediliyor kimden buluruz? Her makinenin OZ olayı var en çok tercih edilenler hangisi oluyor?