sml86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretimle ilgilenmek iyidir. Tebrik ederim. Disposible bir ürün olduğu için sürümü de çok olacaktır diye düşünüyorum; toptancılar akla gelen elbette ilk seçenek...
Teşekkür ederim hocam ancak her işte olduğu gibi risk bulunuyor. Çevre lazım, iş bağlamak lazım bunlar biraz strese sokuyor insanı