Biz her yıl bir arkadaştan alıyoruz kuzenim yağ fabrikasında laboratuvarcı önce ona gönderip kontrol ediyor sonra alıyoruz fiyatı pahalı ama sağlam şuana kadar hiç sorun çıkmadı