Son zamanlarda maxigeyikte çok denk geldiğim ebook yazmayla alakalı yapılan şakalar yapay zekada öğrenmiş olsa gerek bana bi iş fikri ver yattığım yerden para kazanayım sorusuna ebook u birinci sırada yazdı. Komik geldi paylaşmak istedim
konuşma linki:https://chat.openai.com/share/17c753...a-5ce52bd7d536
*Buarada ben ebook u yattığın yerden para kazanma olarak görmüyorum ebook var ebook var . Ben şuana kadar iki tane yazdım deneyimlerimi bilgilerimi harmanlayarak internetten de ekstra bilgi ve kaynak ekleyerek ilgili konuda mümkün olan en kısa ve en zengin içeriği oluşturdum hatta yorumlarda çoğunlukla bu şekilde oldu. Her sektörün fırsatçısı var, 10 tlye logo yapan yüzünden tüm grafiker arkadaşlarımızı töhmet altında bırakmayacağımız gibi 100 tlye site yapan arkadaşlar yüzünden tüm webmaster arkadaşlarımızı töhmet altında bırakamayacağımız gibi ebook içinde bu durumu iyi analiz edip aldığınız ebook ile sonuç odaklı düşünmeliyiz. kimse altın yumurtlayan tavuğu satmaz demek doğru değil satar ama altından daha çok gelir elde edecekse satar. 10000 tl kazandırmış işin ebooku 1000 tl ise bu okeydir, çünkü adam 10uncu kişiden sonra o işten 20000 tl kazanmış olur