Enişte sağolsun. Teyzemin eşinin köyde zeytinlikleri var. Kendisi esnaf. Şimdilik yağı ondan alıyoruz hem hesaplı hem hilesiz.
Ama bu aralar dağ başında bile olsa 2-3 dönüm yer alıp zeytin fidanı dikme fikrim var.
Yarın bir gün bizim de yiywceğimiz ve hediye edeceğimiz bir kaynağımız olur hem de toprakla uğraşmak insanı mutlu eder.