Selamlar,
modemden 15 metre uzakta 2 adet kasa var yan yana 1 tanesinde kablo bağlı olduğundan internet var diğerinde yok, elimde 1 tane 15 metre kablo 3 tane 2 metre kablomuz var tekrar 15 metre çekmek istemiyoruz şimdi en basit olarak nasıl yapabiliriz bu işlemi mesel
a ethernet kartı alıp kısa kabloyu internetli kasaya bağlayıp diğer ucunu internetsiz kasaya bağlasak sorun yaşarmıyız? ya da en basit şekilde nasıl yapabiliriz bu işlemi?
İnternet konusunda bilgili olanlar fikir ya da bilgi verirse çok sevinirim teşekkürler.(Kablosuz olmayacak kablo şart)