usluptan adaptan bahsediyorsan önce sen yapacaksın.

insan bir merhaba der, konu açarken, bu nasıl saygısızca bir konu açma şeklidir? ben ve burdaki üyeler senin babanın oğlumu ahıra girer gibi konu açıp bir şeyler karalıyorsun ?

nerde bu konunun girişi gelişmesi sonucu ?

konuyu açma şekline bak ;
bizim adanada bir söz var ama buraya uymaz, ben onu değiştireyim senin için,

öyle sapa böyle elma.

''google aramalarında çıkan .fi .si .fr gibi uzantılı siteler var hepiniz denk gelmişsinizdir. bu sitelerin botları siteye girip bazı makalelerden alıntılar yapıyor benim sitemi google spam olarak algılıyor. bu olayın önüne geçmek için bu içerik çalan botları kökten engellemek istiyorum. ne demek istediğimi anlayan işi bilen profesyonel arkadaşlar ulaşırsa sevinirim. ''