Merhabalar, abimin üzerine 2 araç vardı. Polo ile kaza yaptık fakat karşı sigorta şirketi kazayı honda aracına yansıtmış. Bunuda aracı sattığımızda öğrendik. Aradan 1.5 yıl geçti elimde tutanakta yok. Ne yapabiliriz?