Efendim ben yazacağım bilgim dahilindeyse, deneyimli tecrübeli bir arkadaşta şunu diyecek, şu konuda eksik var bilginiz dahilinde mi? Yazabilir misiniz? Karar verdik diyelim yazdıktan sonra her satıştan arkadaşımız pay alacak.
İroniyi anladım elbet, ama benimde şu an buna ihtiyacım var çünkü canım çok çekti efendim çok çok
Gerçek anlamda hiçkimse bilgi vermez hocam. Çünkü sektör ekmek teknesidir. Benim burada öğrendiğim işin sırrını paylaşmam için en az 10 bin lira almam lazım. Ki onu da sınırlı sayıda satmalıyım ki işin esprisi kalsın.
Uzun lafın kısası, siz boşverin bence bu sektörü.