Bu esprinin içinde derin bir mana yatmakta ama, ve iyi anlarsanız içinde kendinize cevapta bulabilirsiniz. Neden öyle davrandıklarıyla alakalı, bu yüzden canınızı hiç sıkmayın. Sizin suçunuz değil elbet onların suçu ve ayıbı, dersen ki onlara göre her şey normal ve güllük gülistanlık. Eh ne diyelim Türkiye'ye hoş geldiniz.
Ahaha bu güzel ve bir o kadar acımasızcaydı
