Söylemesi kolay uygulaması biraz zor işler

açılmadan önce ufak bir muhabbet kurabilirsen daha kolay olur. Ortak arkadaşlarla bu konu daha kolay oluyor. Sonrasında cesaretini toplayıp uygun bir dil ile uygun bir ortamda pat diye söyle, ben seninle bir şey konuşmak istiyorum açıkçası senden hoşlanıyorum diye gir olaya rahat ol geneli şaşırıp kalır. Çok konuşamaz. Bunu söyledikten sonra her şey çok kolay. Olumlu olumsuz o konuşmada fark edersin. Ya kibarca yol verir yada konuşmaya başlarsınız. Bir söz var klasik ama geçerli beklemek başkasına fırsat vermek demektir. Hakkında hayırlısı