hocam ben bu profile güvenip 50 usd yollamam açıkcası, profil güven vermiyor, sizin acemiliğinize gelmiş. hele öyle arkadaştan aldım profili falan dediyse muhatttap bile olmamanız gerekirdi.
ben size olacağı da söyliyim, 50 usd için muhtemelen dava açmayacaksınız, harcayacagınız zamana, masrafa değmiyor o para. hakaret vs. olsa neyse de alınacak tazminat yine kayda değer =)
geçmiş olsun diliyorum, daha dikkatli olunuz