Aydin01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bugün ilk kez ayakta dururken makatımda ağrı hissettim ne alaka diye kontrol ettim bir şişlik vardı, fotoğraf çekip baktım baya ufak bir ceviz kadar şişlik var belli ki basur.basur Kremi buldum sürdüm, bu belli ki bir kaç güne geçecek ama tekrarlayacak mi bir kerelik mi yaşayan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim bir de nasıl uzanmam lazım her şekilde çok ağrıyor.
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Kesinlikle bir doktora görünmenizi ivedilikle tavsiye ederim. Birde suya oturma uzun süre duşta veya tuvalette vakit geçirme sakın yapmayın. Suya oturma bilnen en büyük yanlıslardan. Ben daflon tablet ve protoca gleyvelon krem ilaçlarıyla kurtuldum bu illetten. Karabiber ve baharat tüketmeyeceksiniz, tuvalaette de uzun kalmayınca kurtuldum. Yalnız sürekli nüksediyorsa hastalık doktora görünmek ve ameliyat olmak da fayda var.
Geçmiş olsun..