Arkadaşlar bugün ilk kez ayakta dururken makatımda ağrı hissettim ne alaka diye kontrol ettim bir şişlik vardı, fotoğraf çekip baktım baya ufak bir ceviz kadar şişlik var belli ki basur.basur Kremi buldum sürdüm, bu belli ki bir kaç güne geçecek ama tekrarlayacak mi bir kerelik mi yaşayan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim bir de nasıl uzanmam lazım her şekilde çok ağrıyor.