1 sene önce Litresi 100 TL den 5 litre aldığım bir abi vardı, nasıl güzel kokuyor tadı falan efsane ekmeği banıp banıp yiyorum. Neyse geçenlerde bir kere daha aldım önceki kalitesine güvenerekten 5 Litreyi 1000 TL ye kokusu zayıf, tadı da zeytinyağını andırıyor ancak içerisinde eminim başka bir şey daha var. Kantaron yağının tadını andıran bir tat. Ama kantaron değil daha farklı bir şey olabilir.