Katılıyorum, 140 TL civarına bir zeytinyağ satan vardı 0.3 direm-asit oranı diyordu, bende alacağım fiyatı söylemeden, asit oranını ölçtürtmeye zeytinyağ alım merkezine götürdüm acaba asit oranı nedir bakabilir misiniz dedim.
Gözümün önünde 2 defa test yaptılar, bu zeytinyağ değil dediler ve kahkaya boğulduk resmen. Satıcı istediğin ölçümü yaptırabilirsin demişti, sonra bizde arayıp bu şekilde sonuç çıkıyor zeytinyağ değilmiş bu dediğimiz de Allah Allah nasıl olur benim şimdi işlerim var, 5 dakikaya arayayım dedi sanırım ortalama 1 ayı geçti hala arayacak.