Bians adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu içerisindeki iletişim numaraları sadece (R10) üyesi olanlara gözükmeli aynı keza Profil detaylarında’da gizli olmalı üyeliği olmayanlar görmesin.
Bu aslında gerçekten önemli bir özellik.
Ayrı bir input girilerek iletişim bilgileri belirtilebilir aslında isteğe bağlı olarak.

Yazılım ekibini de zorlamayacaktır.