Arkadaşlar bugün her sene olduğu gibi kendimize ve yakınlarımıza akrabamızdan alıp sıktırdığımız zeytinyağını çıkartmaya gittik, malesef fiyatlar iç açıcı değil bu sene ve kış sonuna doğruda artacak. Konuyu açmamdaki amaç bilmeyenlere bu sene yeni hasat zeytinyağının minimum nekadardan başlayacağını belirtmektir. yaptığımız hesaplar doğrultusunda fire, sıktırma, yakıt vs. gibi masraflar işin içine girdiği zaman 300 tl altında size satışa sunulan zeytinyağını sorgulamanızı öneririm. Bugün bireysel kullanıcı ve kendi topraklarımızdan alıp kendi hazırlağımız yağın 5 litre maliyeti 1500 tldir.
Ayrıca piyasada soğuk sıkım vs. diye bu ve bu fiyat altında satılan ürünlere itibar etmemenizi öneririm. Soğuk sıkımda daha az ürün alınır ve maliyeti haliyle daha yüksektir.