HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Floor pricing mi var? Varsa sıfırlayın.
Onun haricinde reklam yerleşimlerinizde sıkıntı olabilir. Ad unit bazlı incelediniz mi?
Reklamverenler için iyi sonuçlar yaratamamışsa birçok reklamveren tarafından engellenmiş olabilirsiniz. Bu da sistemde negatif sinyal olarak alınıp, reklam yayınlamada kısmi kısıtlamalara sebep olmuş olabilir.
Floor yok düşük taban kullanıyorum. yerleşimde de sıkıntı yok politikalara uygun hepsi ve yıllardır aynı yerleşimler hiç değişmedi. hem banner hem geçiş reklamlarında benzer düşüş var.