FiratCar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşında zaten hediye veriyorlar süre
Bence 1 ay bekleyip onu kullanın
Hocam çok haklısınız da yedekte telefonum yok aslında kapanacağını bilmiyordum pat diye gitti telefon o yüzden