Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durumda ne yapmamız gerekiyor TT bu konu da maalesef bize destek sunmuyor
Teknik bilginiz ne kadardır bilmiyorum ama ya bir elektrikçi ile iç tesisatı kontrol ettirmeniz lazım (geneli sağlam diyecektir). Ya da kendiniz apartman veya evinizde bulunan telefon kablolarının toplandığı kutuyu (ankastre) kontrol etmelisiniz. Kış aylarına girdiğimiz için eski binalarda ankastreler dışarda olduğundan oksitlenme olayları çok yaşanıyor. Enerji odası olan bir apartmanda iseniz de genelde bodrumlarda olduklarından rutubetten yine oksitleniyor. Dairenizden ankastreye giden kabloyu bulmanız lazım. Fakat dediğim gibi teknik bilgi isteyen bir iştir. Eğer güvendiğiniz network ya da bilgisayar işi yapan birisi varsa onlarda yapabilir. Eğer oksit vs. yoksa bina içi buatlardaki ekler kontrol edilebilir ya da en basit çözüm rj-11 uç değişimi ya da duvar prizinden modeme giden köken kablo değişimi yapılabilir.