Talep ettiğiniz bilgiler bunlar mı?
Fiziksel olarak hattı test etmeden bilemem fakat muhtemelen iç tesisatınız mevcuttaki hızınızı kaldırmıyor. Ankastre tarafında oksit olabilir ya da iç tesisat kablolarında problem olabilir. Hatta modeme giren RJ-11 ucunda bile problem olabilir. Ama bunlardan bağımsız olarak düşük ihtimal de olsa TT tarafında ki saha dolabı ya da diğer ekipmanlarda da olabilir. Ama tahminim iç tesisat.