Martı Tag'ı ben de düşündüm bir ara, şikayet sitesindeki şikayetleri falan da inceledim. Yazılan cezaları Martı firmasının ödemediği, cezanın tamamen sürücüye kaldığına dair şikayetler gördüm. Martı Tag özellikle İstanbul'da her ne kadar gerekli olsa da maalesef bu bildiğiniz k*rsan taksiciliğe giriyor. Sizi durduran polise yapabileceğiniz bir tek mantıklı savunma bile yok. Hatır taşımacılığı ile ilgili yasayı kullanarak kanunda açık bulunduğu zannediliyor fakat hatır taşımacılığı dediğimiz olay otostop çeken birisini alıp ücretsiz bir şekilde yol üzerinde bir yere bırakmak gibi bir şey. Yani yolcudan maddi bir beklentin olamaz. Martı Tag da bu yüzden gelir elde etmek gibi bir söylemde bulunamıyor fakat "Gideceğiniz yere tek araba gidin, masrafı bölüşün" diyerek aslında bu işten para kazanabilirsiniz demeye çalışıyor gibi duruyor. Bir tarafta ücret karşılığı yolcu taşımak için devlete yüksek mebla ödeme yapıp lisans alanlar var (Taksi, otobüs, dolmuş vs.), diğer tarafta ise hiçbir resmi kuruma ödeme yapmadan lisanssız bir şekilde ücret karşılığı yolcu taşıyan Martı Tag sürücüsü var. Ne yazık ki bu işin k*rsan taksicilikten hiçbir farkı yok. Keşke farkı olsaydı, ben de yapmayı düşünüyordum sizin gibi.
Bu arada Martı Tag müşteri temsilcisine bizzat sordum;
Aracın size ait olmasına gerek yok dediler ama kiralık araçla bu iş çok ama çok riskli olur, araç bağlanırsa aracın bağlı kaldığı süre boyunca kirasını ödemek zorunda kalırsınız muhtemelen.
Bir de şöyle bir tehlike var; Taksiciler tuzak kurup uygulamadan müşteri gibi sizi tenha bir bölgeye çağırabilir

Köşeyi döndüğünüzde yolu kapatmış olan 5 tane taksinin içinde bulabilirsiniz kendinizi.