kozanfirmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konusu açılmıştı bi ara ama bulamadım var yapan diye biliyorum;
Olabilir hocam, wisecpnin bu konuda sağladığı dokümanlar mevcut, senkronizasyon sağlayacak bir modül geliştirmiş olabilirler.