Kiralık araçla martı tag yapılır mı ? Bilgisi olan var mı ? Mantıklı geldi bir arkadaşım yapıyor araç kendisinin günlük 3k-5k arası kazanıyorum dedi
Günlük 700 tl ye clio kiralasak yakıt falan 1100 gider olsa yine iyi bir para bırakıyor ceza muhabbetini de araştırdım martı ile görüştüm cezayı onlar karşılıyoruz dediler kısacası
bi şikayetvara baksanıza kimin cezasını karşılamışlar

aracı direkt bağlıyorlar rent a car fena sıkıntı yaratır size