Hocam selamlar bartınlıyım aslen kendimiz arıcılık yapıyoruz babam ile. Bizim Bartın tarafında hakiki kestane ağaçları var ve orman gülü dediğimiz orman güllerinden oluşan balımız mevcut her sene düzenli 500-1000 kilo arası bal çıkarıyoruz. Kesinlikle içerisinde şeker glikoz vs yoktur. Ve kestane balının faydalarını araştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız elimizde bal durmuyor aşırı isteyen oluyor. Ama yaşadığınız mağduruyeti çok iyi anlıyorum. Eğer ihtiyacınız varsa kestane balı tedarik edebilirim size ( bu arada gerçek bal kesinlikle senelerce dursa bile yaz kış bozulma yapmaz)